Pro: Fredrik Gustavsson

Proffs Sedan 2010

2 Segrar som Proffs

Vår Pro

Vår PRO på klubben Fredrik Gustavsson har spelat professionell golf sedan 2010 med snart 200 spelade tävlingar.

Han har spelat på den Nordiska Touren, har 2 segrar som proffs plus många övriga fina placeringar, spelat tävling på europatouren och challenge touren.

Ôm mäj

Jag heter Fredrik Gustavsson, är 33 år och bor i Hagfors. Golf har varit en väldigt stor del av mitt liv sedan jag var liten. Jag började spela golf på Uddeholms GK som 10 åring och spelade juniortävlingar i Sverige. Efter studenten har jag haft förmånen att vara professionell golfspelare och ha golf som mitt yrke.

Jag har lärt mig mycket av mina tränare och kollegor på touren genom åren så mina erfarenheter vill jag gärna dela med mig av för att hjälpa dig att utvecklas och bli bättre i ditt golfande.

Det är mitt tredje år på Uddeholms GK som PRO och jag riktar mig mot alla genom nybörjarkurser, privatlektioner eller grupplektioner.

Jag ser fram emot att träffa er på klubben!

Med vänlig hälsning
Fredrik Gustavsson